Stefani A

Pray from a stranger

Jadi, hari ini ada kejadian lucu. Hmm mungkin lebih tepatnya ironi. Gue ditelpon oleh telemarketer untuk penawaran asuransi. Lo semua pasti pernah dong, malah mungkin sering, ditelpon oleh telemarketer asuransi untuk penawaran produk mereka. Apa alasan yang biasa lo sampaikan agar mereka mengerti kalo lo ga tertarik dengan cara halus?...

Continue reading...

33

  #111296266 / gettyimages.com 27th Oct 2014 Yeayyy Happy Birthday to me! Today I am officially 33 years old. Whew! Thé number is really gives me an ooozzz feeling. Like my prayer last night, 33 is twin number. Twin means double.. number that expect me to do two times better,...

Continue reading...

untitled

“Yup! Kata orang penyesalan selalu datang terlambat. Kata itu kini menjadi hantu yang menjadi mimpi burukku setiap malam. “Andai saja…” atau “Kalau saja..” menjadi dua kalimat yang sangat aku harapkan bisa menjadi kenyataan. “Kamu itu udah egois, keras kepala pula..” begitu kamu sering berujar. Keras kepala seperti batu, dan egois, hmmm…itu mungkin adalah salah...

Continue reading...

I refrain from talking at you

You know what I mean It’s like walking in the heat all day with no water It’s like waiting for a friend Watching everybody else meet theirs on that corner Or losing in an argument Although you’re right, can’t get your thoughts in order Still I refrain From talking at...

Continue reading...

TGIF

#455116959 / gettyimages.com “Ah, ini sebenarnya jadi jalan ga sih?. Udah jam segini belum jalan, pulang jam berapa nanti. Aduh, kerjain ini dulu deh. Deim kok gue laper sekarang. Pake jaket gak nih. Dimana sih tempatnya. Aduuh nyokap telfon. Kok gue kaya berasa punya anak ya. Hah? Kok ada orang...

Continue reading...

Her and the Moon

*sigh*…. You know the urge to write something really can came from anywhere. For me, mostly came when I had a broken hearted *yeah, i know*, or something annoying or funny. And maybe and rarely came from PMS period. But this time, it just occurred when I was on my...

Continue reading...

guilty…

Guilty feeling is always comes late. And it never go away. You always say ‘what if’ and really hoping you could turn back the time and make it right. It would get worse, when it comes to the one you loved and cared about. Yes. I have experience it and still...

Continue reading...